Eva - en duktig...

... kortmakare har utmanat mig att svara på lite frågor. Du får mkt inspiration om du kikar in hos henne :-)

Vilken mat äter du ofta? Det blir ofta ngt med köttfärs som bas. Hasselbackspotatis! Just nu är det ju säsong för rödbetor... mums...  koka dem och gratinera sedan i ugn med chevré och lite ringlad honung över.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Beror lite på var jag är men oftast är jag nog uppe o springer mellan bordet och köket ;-)

Var sitter du helst när du bloggar? Hemma vid min stationära dator.

Köper du ofta Triss?
Periodvis.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Hade närmare två underbara semesterveckor i Skottland för några år sen tillsammans med mina bästa vänner.
Annars måste jag nog säga att mina närmare två o ett halvt år, då jag bodde o arbetade, i Zimbabwe var helt underbara! Jag stormtrivdes verkligen!

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Ofta blir det nog 4an, men jag tycker även 3an o 5an har mkt kul.

Vilket är ditt favorit vin? Champagne!

Och så ska jag nu i min tur välja ut 4 stycken som jag vill ska svara och sedan utmana dem på deras bloggar. Be dem läsa min, och låta personen som utmanat mig veta när jag svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

Catrin

Lenalandis
Sassa
Viveka
------------------------------------
Kolla in denna blogg. Här finns lite mumsigt blogcandy att vinna :-).


Kommentarer
Postat av: lenalandis

Utmaningen är antagen!

2008-10-19 @ 12:36:46
URL: http://lenalandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0