Catrin...

... kom ju med en utmaning tidigare i höst - Jättekul!
Jag ville spinna vidare på detta och gjorde oxå en utmaning till Catrin, Viveka och Louise. De fick material, använd (ngt av) ALLT och man fick lägga till max tre saker själv, det var mina regler... Det fick jag ju bittert äta upp när jag satt med mitt material"paket" och försökte få ihop det.... Det var inte det enklaste, det vill jag lova... ;) Men... det går ju inte att ge upp så lätt ;).
Detta är delar av vad som fanns i materialpaketet... Jag har missat att fota God Jul-text, utstansad snöflingebård och utstansad stor snöflinga.
Hua mig... mycket saker som skulle få plats på kortet....


Jag har iaf fått ihop ett kort :).


Dekorerade lite på insidan av kortet oxå ;). Det var min lösning på alltför-mycket-grejjer-problemet ;)


Stämplar: DoCraft färglagd m distresser och Kortmakaren textstämpel
Papper: Papir Design
Övrigt: Spets, snöre, klocka, blomma vit julstjärna. Dessutom har jag använt mig av Magnolia kantdie, MS snöflingepunch och snöflingebård kantstans samt av Spellbinders

Louise har gjort klart sitt kort men hon har inte bloggat det ännu, däremot har hon lagt in det på fb. Catrin vet jag är på gång med sitt kort :)
===============================
Edit: Här kan ni se Catrins kort :)

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Superfint lyckades du göra kortet! Din lösning var smart för att få med alla detaljerna. Den stora snöflingan är så läcker,den måste jag köpa i framtiden. Även Magnolias kantdie med hjärtan är underbar, även den hamnar på min önskelista! Det är roligt med dessa utmaningarna, ska bli kul att se vad Louise hittar på.

Kram

2011-12-18 @ 19:53:50
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: louisevbg

Men...där ser du:) Det är inte så lätt att få plats med allt men jag lyckades ju:) Skall försöka blogga mitt kort snart....Hmmm vart tar tiden vägen;) Men håll ut....det kommer en ny utmaning efter helgerna...God jul!

2011-12-18 @ 23:07:20
URL: http://louisevbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0