Ett snöigt...

... "Magnoliakort" får önska Dig som läser min blogg ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!

Detta kortet gjorde jag på Scrap&Hobbys mara tidigare i höst. Utmaningen var att färga papperet direkt på ett eller annat sätt! Man fick inte använda mönstrade papper och man skulle göra "allt från grunden".... Lite svårt att tolka tyckte jag.... Snöflingestansen var t ex ok men jag kan eg tycka att om man skulle jobba "från grunden" skulle man istället klippt ut snöflingor med sax...?
Nåväl, jag valde att göra schabloner av Magnolias grandie och färga in himlen bakom granarna med distressdynan Chipped Saphire.

Stämplar: Magnolia färglagd m distresser, Kortmakaren textstämpel
Papper: Vit cardstock och akvarellpapper 200 gr
Övrigt: "Snö" och Crystal stickles
Verktyg: Martha Stewart snöflingepunch, Spellbinder oval scalloped, Magnolia grandie

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Ett vackert vintrigt julkort! Ännu finare i verkligheten var det. :)

Kram

2012-01-02 @ 21:14:52
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0