Shoppat på mässan...

... i Kungälv idag! Men jag var ganska "försiktig". Det blev bara lite grand :)

Vildastämplar, två Art Impression-stämplar och den med det gamla paret som blåser ut ljus på tårtan har jag letat efter lääänge! En tågstämpel fr Arkivet, ett set m stämplar fr Bo Bunny och biljettstämplar fr Whimsy Stamps.
Ett 6 x 6 block från Bo Bunny (de papperen är SÅ söta!), en Nellie Snellen die och bokstäver. That's it!

Kan väl passa på att visa vad jag köpt tidigare i vår men ej bloggat om. På Scrap&Hobbys mara i april köpte jag detta:

TH stämplar, TH rosettdies, TH emobssingfoldrar, ett falsben, en liten rund stans och två stämplar fr Inkido.

I välkomstpåsen fick vi detta:


Och dessutom så fick jag dessa söta PION-papper på närvarolotteriet de hade:


Vill oxå visa dessa söta stämplar som jag köpte hos Creativica för ett tag sedan. Ett kort m stämplarna har ni ju redan sett ;)

Oj då! En die oxå *visslar* :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Att shoppa "försiktigt" är ju relativt... Jätte fina saker du köpt! Jag har samma TH stämpelset som du nyss köpt och jag har använt det jätte mycket. Ta hand om dig!

2011-05-08 @ 08:00:49
URL: http://www.snabbscrapparen.blogspot.com
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Jättefina saker du shoppat! Några saker kunde gärna fått följa med mig hem ;)

Tack för en trevlig dag på Kongahällamässan, och tack igen för Scrap- och Hobbyträffen. Det är alltid lika trevligt när vi träffas.

Kram

2011-05-08 @ 10:40:56
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Benita

Men jösses vad mycket fint!!! Gillar arket med björnar och den fina bilen. Var länge sedan jag gjorde kort nu men ska ta upp det igen nu lagom till studenten och 75 års kalas. Ska faktiskt bli riktigt kul :-D

2011-05-08 @ 15:03:34
Postat av: Anonym

Men jösses vad mycket fint!!! Gillar arket med björnar och den fina bilen. Var länge sedan jag gjorde kort nu men ska ta upp det igen nu lagom till studenten och 75 års kalas. Ska faktiskt bli riktigt kul :-D

2011-05-08 @ 15:04:13
Postat av: Sara-SaGam

Du e ju verkligen en "försiktig" shoppare ;-)

2011-05-14 @ 20:24:57
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0