Sommaruppehåll...

... kan man kanske kalla det jag haft i min blogg? Men nu är det dags igen!
Igår var jag på mysig scrapträff anordnad av Creativica här i Uddevalla. Jag hann med att göra två kort + lite annat pyssel...
Det ena kortet gjorde jag till en utmaning som Jenny gett oss. Oss är en grupp tjejer som brukar "hänga" på Creativica ;). Utmaningen bestod i att skapa ett kort med "ett rum", att göra ett två-/tredimensionellt kort. Dessutom skulle kortet innehålla: Ett valfritt stämplat motiv, en bit spets och minst tre blommor.
 
Jag valde att göra ett pop-up-kort med en underbar ugglestämpel jag köpte för ett tag sedanm en ej hunnit använda :).
Så här ser framsidan ut:
 
 
Och så här ser kortet ut när man öppnar det:
Stämplar: Art Impression, magnetstämplar
Färgläggning: Distressrefiller
Papper: My Mind's Eye
Övrigt: Underbar rosa spets (köpt på loppisen av Marie igår), rosenknoppar, ostklut o grönt snöre
Verktyg: Cuttlebug, TH embossingfolder
 
 

Kommentarer
Postat av: Moj

Se där ja! Det bidde ett kort som dessutom är jättegulligt ju! Och ugglan...hallegooo!
Kram, Jenny-Moj

2012-08-26 @ 20:43:20
URL: http://mojj-mojj.blogspot.se/
Postat av: lenislenis

Tack Jenny!

2012-08-26 @ 20:46:01
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Supergulligt kort! Ugglan är ju bara för skön. Ett kort i härliga färger med ljuvliga papper. Blev superläckert med TH embossingfolder.
Kram

Svar: Tack Catrin! Ja jag älskar den ugglan jag också, den är så söt tycker jag :)
lenislenis

2012-08-27 @ 21:13:27
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: sari hänninen

ho hoo... den här gillar jag :-)

Svar: Kan det bero på motivet Sari? ;)Tack :)
lenislenis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0