Äntligen semester!!!!!

Yippie!! Åh va' härligt. Nu har jag äntligen semester, de där sista dagarna är seeega. Jag jobbade mitt sista pass fredag jour och gick av lördag morgon klockan 07.

På torsdagen var jag o Sussie till Vänersborg för att besöka Pysselakuten, en scrap- o stämpelbutik som är relativt ny (tror jag i alla fall). Jättetrevlig butik med personal som passade i miljön, dvs trevlig den oxå.
Detta blev vad jag handlade:

image18
En VersaMark dyna har jag saknat, papper på rea, några smågrejjer men framför allt - en VÄSKA som jag trånat efter läääänge. Nu blir det lättare att flytta fram o tillbaka pysselgrejjerna (hoppas jag...).

I söndags shoppade jag lite på Panduros rea oxå:
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0