Utmaning 11...

...i Stämpelstafetten bestod i att vi skulle dela upp formerna rektangel, cirkel, oval, hjärta och triangel i laget och göra ett julkort med den formen. På min lott föll hjärtat och jag gjorde detta julkortet. Jag gjorde flera liknande varianter men det blev detta som jag använde.
image156
Stämplar: Penny Black och hÄnglar.


Utmaning 12 bestod i att göra ett julkort i svart-vitt. Jag gjorde ett kort i tekniken "split-negative". Men det är svårt att få ett bra foto i nattens mörker... grrrrumph......
image157
Stämplar: Stämpelboden, InkyWings och hÄnglar.

I sista utmaningen skulle vi göra ett kort på temat "Less is more". Jag hade flera idéer men till slut blev det detta kort med papper från Dekorera Med Mera. Lite mer More än Less tror jag...
image158
Stämpel: Penny Black.


Nu är Stämpelstafetten avgjord och vi, Prima Ladies, vann inte men vi kom femma och det är inte fy skam det! jag har haft jättekul! och jag har lärt känna jättegoa tjejer i mitt lag.
Nu ser jag bara fram emot nästa stämpelstafett!

Kommentarer
Postat av: Bosophia

Merci for all the wonderful writings

2008-11-21 @ 11:53:30
URL: http://bosophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0