Det var ju ett tag sedan...

... vi firade Halloween....Jag har inte hunnit lägga in några bilder från Halloweenfesten hos Marie. Men bättre sent än aldrig heter det ju. Behöver jag informera om att det var maskerad? ;-)
image130image131
Så här såg jag ut. Fick användning av mina gamla skadesminkningskunskaper men det var inte lätt att sminka sig själv...
image132image134
Värdinnan själv, Marie och rödluvan Ida som träffat på vargen... men inte var hon ledsen för det... ;-)
image135image136
Marie-Louise vann pris (den ultimata partypåsen) för bästa maskeraddräkt men Johan var inte dålig han heller... vi var dock lite bekymrade över kniven han viftade med...


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

MEN!!! Jag är grymt imponerad av din sminkning. Wow så läckert. De andra "deltagarna" var suveräna i sin utstyrsel.
Kram

2007-11-21 @ 21:18:48
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Helena

Skratt*
Vad söta ni var ......
Finfin tändsticksask och jag gillade julgransdekorationen :)
Hälsningar
Helena

Postat av: Petraso

asgarv* ser att smink kunskaperna sitter i ........

2007-12-13 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0