Födelsedagsalmanacksswapp!

Visst är det ett riktigt härligt långt ord;-). Det gäller att hålla tungan rätt i munnen även när man skriver det ;-).
Det helade började med att min dito var utsliten och jag bestämde mig för att vilja ha en ny. Men... varför skulle jag göra den själv? Det hade ju varit kuligare om man delade upp arbetet och samtidigt få inspiration från andra. Så... jag utlyste min första swapp... på Stämpelsnack förstås.
Nu var intresset för detta inte så jättestort... men nästan desto bättre... Tanken var ju att vi skulle varit 12 personer som gjorde en månad var. Nu blev vi 6 personer och vi gjorde två månader var och "slapp göra" mer än 6 st likadana. Nu har alla fått sina blad... nästan.
På min lott föll mars och september och så här blev mina blad.
image152image153

Stämplar: Killen med paraply är från Pysselpassion. Karl Johan och svamptexten är från Inky Wings.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Ha en trevlig kväll :)

2007-11-27 @ 18:32:40
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Dom blev ju suprrduper!!!
Ditt bröllopskort! WOW WOW WOW! Ursnyggt.
Kram

2007-11-27 @ 19:35:24
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Nämen gu vilken rolig swap! Är det sånt swappar går ut på!? *haha* har inte fattat riktigt va det är *ler generat* ;)
Ditt mars och september-blad blev kalasfina! =)
tack för söta ord på min blogg!! *glad*
kram Petra

2007-11-27 @ 23:23:41
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0