I söndags...

... hade vi som sagt var en julkortsdag på jobbet.  Jag har ju lyckats "förgifta" några av mina arbetskamrater med stämpelbasilusker och flera av dem är lika tokiga som jag. Sen var det några som prövade på för första gången oxå. Vi var åtta stycken som väl satt sex till nio timmar... Kul hade vi. Här kommer några bilder:
image119
Lilian, Annika och Marie-Louise skapar för fullt.

image120
Siv o Marie klurar på nästa projekt.

image121
Benita o Gunilla är strängt upptagna.

image122
Lilian o Annika stormtrivs verkligen...

image128image129
...trots att Annika fick lära sig, den tuffa vägen, att det inte är smart att blåsa med hela lungornas kraft på en hög med glittrande embossingpulver. Lilian gav sig in i projektet "klippa granbarr". Det gjorde hon verkligen med äran i behåll och vi andra har lärt oss att vi aldrig någonsin ens ska pröva på samma projekt...

image126
För Marie-Louise uppstod det lite problem men det kanske ni förstår... ;-)

Jag hann inte så mycket själv men två julkort blev det till slut.
image125
Stämpel: Penny Black målad med akvarellpennor och vtn m pensel.
Papper: Maja Design från Dekorera med Mera.
Övrigt: Cuttlebug embosstans och snöstjärnestans.

image127
Stämpel: Magnolia målad med ProMarkers.
Papper: Maja Design från Dekorera Med Mera.
Övrigt: Band o brad. Snöstjärnestans Cuttlebug
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0