ATC-swapp på Stämpelsnack...

... med tema "Sommar". Det skulle oxå vara ngt stämplat på ATCn. Jag gjorde dem lika - i princip. Skickade in dem i måndags - i sista stund... varför gör man alltid allt i sista stund...?
ATC (Artist Trading Card) är alltså ett litet kort som man kan byta eller ge bort. Man får inte sälja dem. Det är ett underbart sätt att få inspiration av andra stämpel-/scrap-makare. Jättekul!
image79
Stämplar: Magnolia (moln), Alota Rubberstamps (grodan i koppen), sanp-stamps (bokstäver)
men fisken har jag inte en susning om var den kommer ifrån. Målat med distresser.
Papper: Basic Grey.
Övrigt: Öljettgroda och 3D-lack på grodans ögon.

Nu har jag alltså skickat iväg mina nio stycken och snart kommer jag få tillbaka lika många - men från nio olika personer. Det ser jag fram emot, ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Härligt somriga....kul att få hem andra att kika på.
Ser att du shoppat massa fint på mässan också...längtar till vår mässa här i Gävle om
en liten vecka.

2007-09-20 @ 19:29:10
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: lenislenis

Tack! Blev det ngt kul på mässan? Nu är det ju mässa i gbg till helgen igen...

2007-10-04 @ 00:17:09
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Emilianjennie

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2010-05-07 @ 08:47:32
URL: http://emilianjennie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0