Nu har jag fyllt på stämplingens materialförråd ;-)

Nordiska Scrap- och Stämpelmässan i helgen hade jag och  Sussie bokat in sen långt tillbaka förstås. Det var kul förstås, men mkt folk.... puh... DET kan bli riktigt jobbigt...
Vid ett tillfälle satt jag ned på huk och letade/plockade cardstock. När jag skulle resa mig gick inte det...!!! Det var för många människor där... DÅ var det inte roligt...

Detta är i alla fall resultatet av mitt besök på mässan:
image76
Cardstock, mönstrat papper, band, snöre, blommor, öljetter, penslar, chalk, stämpelrengöring, akrylfärg med glitter, två distressrefiller, alcoincs, EZ-mount, stämplar (obs! Endast 11 stycken! bra att jag kundeva!) och sist men främt EN CUTTLEBUG samt två embossingdies till den.
Jag har länge gått och funderat på vad sorts stansmaskin jag vill ha (och om jag "behöver" en) så det köpet är noga övertänkt ;-).

På vägen hem från Göteborg åkte vi förbi Camilla, min syster, som varit i New York.
Snäll lillasyster som hon är hade hon handlat till storasyster. Se så söta stämplar!!!:
image77

Kommentarer
Postat av: Kada

WOW så mycket saker!!!!!! Både från mässan och från syster - härlig att få "fylla på".
Kramiz Kada

2007-10-02 @ 10:33:27
URL: http://kada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0