Igår var vi på stämpelträff...

... i Kungälv anordnad av Stämpelstudion. Mkt trevligt! Det var gott om plats att kunna bre ut sig lite - det tycker jag kan vara ngt av det jobbigaste annars.... att man inte riktigt kan bre ut sig som hemma vilket givetvis är FULLT förståeligt men... jag är ju ingen hejare att packa till träffar direkt.... TÄNK om man behöver ngt man har lämnat hemma... ;-).
Ngt som var riktigt annorlunda och kul var att det var så måååånga kortmakare på träffen. Det är första träffen jag varit på där det varit den "proportionen" vad gäller kortmakare/scrappare. Det är inte ovanligt att jag sitter ensam och gör kort ;-)
I vilket fall som helst så slog jag nog rekord i antal gjorda kort på träff!! Då menar jag inte att jag gjorde många kort.... jag åstadkom två stycken.... samt att jag påbörjade ett tredje... (på 12 timmar....)
Det ena jag gjorde var till skisstävlingen som jag VANN!!! Yippie!!!! Helt otroligt faktiskt - det var SÅÅÅÅ många snygga kort och LOs så jag konstaterade snabbt att "här har jag inte en chans" men så hade jag det ändå!! Jättekul!!! Vann ett presentkort hos Pappersbiten. Det gjorde jag slut på direkt.... det var ju inga större problem direkt ;-). Tyvärr kan jag inte visa kortet här.... ngn som inte bör se det ännu brukar kika här ;-). Men ni ska få se det sen när det är fritt fram ;-).

Istället får ni se kort nummer 2 jag gjorde. Det är en beställning jag fått på ett dopkort till Nora och det fick gärna gå i färgerna rosa och brunt. Det blev så här:
image268
Stämplar: hÄnglar och Inkido, färglagt m distresser.

Kommentarer
Postat av: Autoscopy

Greetings. This site is so full of information

2009-12-08 @ 10:33:03
URL: http://autoscopy.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0