Var med i en kortmaterialswapp...

... på Hobbyhusets forum. Anmälan och sedan blev man tilldelad en person man skulle skicka material till. Materialet ska räcka till två kort. Korten ska sedan givetvis visas upp.

Detta fanns i kuvertet jag fick av Iddegirl. En massssssssssa härliga papper, två kortstommar och en hel del dekorationer. Definitivt en utmaning, men rolig sådan, då det fanns mkt dekorationer av typ jag inte direkt gillar... Först var jag alltså extremt skeptisk ;-) men jag blev jättenöjd med korten, även drakkortet trots att "draken" var den dekorationen jag var mest "rädd för" ;-)
Så ett stort TACK Iddegirl för utmaningen!
image264

Tyvärr hade stämpeltrycken kletat av sig så de kunde jag inte använda. Istället använde jag två egna nya stämplar. Filuren som jag fått och ett Kids som jag köpte på mässan i gbg. Jag tycker han passade så bra tillsammans med draken. Av ngn määääärklig anledning blev det ett 5-årskort..... Vem i hela friden kan få nytta av det...... jag har det då inte..... har stansat ut bokstäver o lite annat från papperen jag fick.
image265

image266

Det blev ytterligare ett kort - ett bonuskort (det fanns ju så mkt material....) men det kan jag inte visa upp här ännu. Personen som ska få det är härinne o kikar ibland.... ;-) Så det kommer så småningom.... ;-)

Kommentarer
Postat av: lenalandis

Oj vad kul med en utmaning! Vad mycket grejer du fick till korten! Gillar drakkortet bäst det var kul med alla färgerna. Utmaningen gjorde du bra ska bli kul att se det andra kortet också.

2008-04-10 @ 11:30:03
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Camilla Millas

Åhh vad mycket fina saker du gjort... Jätte roligt paket fick du av Idde girl. Förstår att det var svårt att göra endast två kort:).

Ha en trevlig helg..

2008-04-11 @ 08:44:04
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Vad fina kort du gjort utav det fantastiska paket du fått!

Ha en trevlig helg!

2008-04-11 @ 09:59:55
Postat av: IddeGirl

Va kul att se vad du har gjort av matrialet och att de var en utmaning för dig. Jag hade varit inne och tittat lite på vad du hade gjort innan och vad du gillade och så för att de skulle bli lite klurigt för dig men inte för svårt. Och av resultatet att dömma var det inte för svårt för dig. Så synd att stämpel motiven hade kladdat ut sig. Ber om ursäkt för det. Kram

2008-04-11 @ 12:47:13
URL: http://Idashobbyblogg.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Shit my God vad mkt grejer du fick : D
Fina kort har du fått till också.
Kram o trevlig helg

2008-04-11 @ 17:02:29
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Gunn Marit

Hei, så kjekt at du var innom bloggen min og hilste på !

Så herlige og fargerike kort du har laget. Flott fargelegging også! Jeg kommer nok til å titte innom deg senere en gang også!!

Postat av: anna-karin - Koy

Jättesnygga kort du gjort!

Vem vet kanske du stöter på en blivande 5-åring då du minst anar det;-)
Annars får du sälja kortet! För det är så fint så det får du sålt direkt!

2008-04-13 @ 16:09:27
URL: http://koysdagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0