ATC-swapp

Var med i en swapp ("bytesgrupp") med Finland, där vi gjorde sex stycken ATC, i början av sommaren. Agneta höll i det hela via Stämpelsnack och det var inget speciellt tema.

Vad är ATC? Jo det är ett litet kort i formatet 6,4 x 8,9 cm (amerikanska mått förstås). Dessa kort får ej säljas utan de måste ges bort alternativt bytas med varandra. Det är jättekul att sakpa på en liten yta. Dessutom är det så kul att få en bunt kort från andra - mycket inspiration och idéer!

Detta är mina ATC:

Stämplar: InkyWings
Övrigt: Bakgrund gjord av Adirondack-dynor. Band fastsatt med häftklammer.


Så här såg ATC:erna som jag fick ut. Eiffeltornet hade Agneta gjort och skickat med :-)


Kommentarer
Postat av: Roza

Hej hörde från Lian att du tyckte om mina stämplar nu tillverkar jag inga så de jag gör är endast för att jag tycker det är roligt men om du vill ha uppstämplade kan jag fixa det mot material kostnad plus frakt.

hör av dej Roza

2008-08-26 @ 17:08:29
Postat av: Anonym

Hej hörde från Lian att du tyckte om mina stämplar nu tillverkar jag inga så de jag gör är endast för att jag tycker det är roligt men om du vill ha uppstämplade kan jag fixa det mot material kostnad plus frakt.

hör av dej Roza

2008-08-26 @ 17:11:58
Postat av: monica

ATC har jag aldrig provat på...annars har jag nog testat det mesta ;-) Cupcake-stämpeln du undrade över är från Bampop!

2008-08-27 @ 07:21:25
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Lotta

ATC har jag inte provat men det kanske är dax nu när jag såg dina ler



2008-09-01 @ 17:05:57
URL: http://lottamalm.blogspot.com/
Postat av: Sara - SaGam

Åh, vad läckert det blev med Inkywings bollblommor! Bra med 3D!

2008-09-02 @ 21:20:53
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0