TACK!

Jag har fått denna gulliga award av Milla - tusen tack! Den värmer!

Reglerna för det hela:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominate

Så de sju bloggar jag väljer som jag inspireras mkt av är:
Chruss - en underbart duktig stämplerska med otroligt härlig humor
Leamon - "enkla", välarbetade, vackra kort
Lenalandis - gör underbara kort med variation i stilen
Lillemor - underbart vackra kort, med mkt detaljer, som har allt
louisevbg - en tjej med fina, härliga kort i sin egna stil
Nina - en glädjespridare med de färgglada, härliga kort hon skapar
Paradise - hennes kort är bara så kompletta, de har allt
SaGam - en stämplerska som gör härliga kort och med otrolig kunskap som hon delar med sig av på sin hemsida
SasSa - hennes kort är bara helt magiska
Susanne - så många underbara detaljer på hennes kort

Oj! Det blev några fler än sju men jag kan verkligen inte välja bort  ngn. Jag hoppas jag blir ursäktad ;-).

Kommentarer
Postat av: SasSa

Tack!!!rodnar

Så gulligt av dig!

Vill också svara på frågan du ställde... Nej tyvärr är det ingen dies utan jag klippt den för hand. Men det påminner lite om en dies jag har som är från Qk rev. Köpte nog den från Bumblebee. Hade bara inte med mig den när jag gjorde kortet så då fick man improvisera lite. Men det var inte så svårt.

Såg också att du gillade min distressförvaring. Kul!

Ha de gött!

Kram SasSa

2008-08-20 @ 19:58:12
URL: http://www.sawila.blogspot.com/
Postat av: Sara - SaGam

Tusen tack! Det gör mig väldigt glad!

2008-08-20 @ 23:54:20
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Camilla

Inte behöver du välja bort någorn. Såg efter att jag med stor möda valt SJU att man skulle ge MINST sju;).



Ha det gott!

2008-08-21 @ 08:12:40
URL: http://millaas.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

ååh!! tusen å åter tusen tack för dina goa ord!!! skutt VIlken härlig award!! den ska jag skicka vidare även om de flesta redan fått den =)

stor kram å en trevlig helg!!

kram Petra

2008-08-23 @ 13:06:31
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0