Födelsedagsswapp...

... det är kul! :-D Har aldrig testat detta tidigare men har nu gått med i en sån swapp på Hobbyhusets forum.

Vi är 12 personer som har fått/tagit var sin månad (födelsedagen) och så skriver man en önskelista vad man önskar sig på födelsedagen. Den som fyller år blir sen uppvaktad av de andra i swappgruppen.

Nu, februari månad - 28e, var det min tur. Ni som känner mig vet ju att jag inte fyller i februari men "min" födelsedag var upptagen så jag fick lov att vara med på min namnsdag istället.
Sista veckan har det droppat in paket nästan varje dag o idag "fick jag lov" att öppna. Detta är JÄTTEKUL!!! Att bara få en massa paket så där från personer jag inte känner egentligen, och bara pysselrelaterat... Dessutom på min namnsdag! En sak är då säker o det är det att jag har aldrig blivit uppvaktad så mycket på min namnsdag.

Vi har aldrig firat namnsdag i min familj, förutom min systers då... Hon heter Eva som andra namn och eftersom Eva innfaller en mkt speciell dag på året ;-) kommer alla ihåg att de ska gratta henne på namnsdagen.

Så här såg alla paketen ut... för att inte tala på så många söta kort jag fått...
image197

och nu är de öppnade...
image198

Det är mkt dekorationer som blommor, band, färgade säkerhetsnålar och brads samt mönsterpapper. Dessutom har jag fått flera filurstämplar och en jättesöt vårstämpel. En Sticklesflaska och fem Promarkers fick jag oxå till min samling men tyvärr var två av dem dubbletter. Det är nog inga problem, jag kan kanske byta eller om jag säljer dem o köper två andra färger istället.

Här  kommer lite fler bilder


Nu har jag blivit uppvaktad men jag tycker det är minst lika roligt att köpa presenter till de andra. Kul att leta efter ngt man tror passar personen i fråga.

På lördag ska jag o Sussie på stämpel- och scrapträff i Lindome och det ska bli SÅÅÅÅ kul. Det var så längesedan vi var på en träff nu. Dessutom är det CyberCrop fredag till söndag på Hobbyhusets Forum så jag får se vad jag hinner av det - men..... jag är ju riktigt lååångledig nu.... Ska inte jobba förrän onsdag = fem dagar ledigt... yippie!!

Nu är det verkligen läggdags men jag var tvungen att lägga in dessa bilder först. God natt!

Kommentarer
Postat av: Kada

Åh, så mycket kul du fått! Jag har ju också min "namnsdagsmånad" och får vänta ända till augusti innan det är min tur att få paket... Men jag hade superkul när jag valde saker till dej, passade ju på när jag var i LA. VI ses imorgon i Lindome! Tyvärr är jag lite småkrasslig och har feber idag, men INGET hindrar mej imorgon! KRAM!

2008-02-29 @ 14:22:14
URL: http://kada.blogg.se
Postat av: mojje

jösses så många härliga paket...!!!

ängeln och plantan som du kommenterade inne hos mig är köpta hos easer... Tillverkare har jag nog inte koll på ;-)

hoppas allt är bara fint med dig annars!!!

2008-02-29 @ 19:20:27
URL: http://mojmojmoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0