Nu äääntligen...

...fungerar min kontakt med yttervärlden igen så NU ska det uppdateras. Jag har ju hur mkt som helst som jag vill uppdatera - det var ju eeeevigheter sedan.
Jag börjar med att visa ett kort jag gjorde till en utmaning hos Inky Wings. Det skulle gå i färgerna snövitt, vårgrönt och maskrosgult och enbart med stämplar från InkyWings förstås :-)
Stämplar: Inky Wings förstås :-)
Papper: Det randiga vet jag inte...., ko-bakgrunden inkl bokstäverna o övriga detaljer är
gjord med Alcoincs på "gloss" papper.
Övrigt: Embossat m CB embossingdie.

Och vet ni vad???!!! Jag vann!!!! Jag blev så superglad!!! Jag fick ett jättehärligt paket med massssor av härliga saker i. Dessutom hade jag ngn vecka tidigare vunnit en utlottning då jag kommenterat på samma ställe - Inky Wings - så där valde jag burkarna m Distress Crackle Paint.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det är klart att du vann! Du har ju så superfina alster. Grymt fina

2008-07-13 @ 18:39:46
Postat av: Movieja

Very nice site!

2010-01-14 @ 08:38:00
URL: http://movieja.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0