Oj vad tiden går...

...fort i sommar - fast det gör den väl nästan alltid...
Nu är det två veckor sedan jag o Sussie var bjudna till gulliga Maria för att scrappa o korta. Vi var i hennes härliga sjöbod på kusten hela, långa dagen och skapade. God mat fick vi oxå! Jättetack Maria!!! Vi hade en toppendag verkligen! Det måste vi göra om! Nästa gång blir det du som får komma hit till Uddevalla - vi kan tyvärr inte erbjuda samma härliga miljö men vi hoppas det går bra ändå ;-).
Baddräkten var med men det var liite för kallt för att bada. Solen sken visserligen men det blåste riktigt rejält. Vi satt iaf utomhus när vi åt ;-)
Snabb som jag är åstadkom jag hela TVÅ!! kort.... *ironisk*, båda korten var beställningar.
Större delen av dagen gick åt till "surströmmingskortet". Till en man som fyllde år och skulle få en surströmmingsmiddag i present. När jag fick den beställningen tänkte jag HJÄLP!!!! HUR gör jag????
Så här blev kortet och i slutändan var jag riktigt nöjd ;-)

Stämplar: Glad "surströmming" från Arkivet färglagd m distresser.
Texten är stämplad m magnetstämplar o SnapStamps.
Övrigt: Tunnan har jag ritat själv o färglagt m distresser.
Embossingfolder CB och text QK Chopsticks.

Kommentarer
Postat av: Kada

Vilket härligt kort! Förstår att det var en utmaning att få till nåt, men det här är ju klockrent! Söt fisk!!! Och idén med tunnan är super!

Massor av kramar, Kada

2008-07-30 @ 10:24:20
URL: http://kada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0