Nu var det återigen...

... ett bra tag sedan jag uppdaterade min blogg.
Har ju varit på silversmideskurs i 10 dagar och så jobbar jag nu hela midsommarhelgen. Är lite mör... om man säger så....
Silversmideskursen är jättekul. Att kunna sitta och smida hela dagarna, att ha flera projekt på gång samtidigt, att slippa fundera på sådant som att laga mat utan gå direkt till dukat bord. Man hinner ju givetvis en del på kursen (även om jag är hiiiskeligt långsam) men även om det är kul är det "ingen dans på rosor". Man är garanterat riktigt trött när man kommer hem och bl a därför har jag inte hunnit uppdatera sen jag kom hem i onsdags.

Det kommer bilder från kursen så småningom men har inte hunnit ladda över dem från kameran ännu.

Ville bara tipsa er om en spännande sida.... Nya stämplar på gång... från utlandet och på svenska! Du kan vinna dem oxå (så slipper du köpa då de med stor sannolikhet även hamnar på din "att-köpa-lista" ;-)

http://starvingartistamps.blogspot.com/2008/06/long-live-swedish.html

Ska oxå visa upp mitt Mors-dags kort jag nämnt tidigare. Har inte kunnat visa det för det ingick i en "kortliftningskedja" på Hobbyhusets forum.
Cia började med ett kort och sen fick vi nummer två på listan lifta henne, nummer tre på listan fick lifta nummer två etc. Det enda kort jag fick se var kortet jag skulle lifta. De andra fick jag se först när alla liftningar var färdiga. En jättekul grej verkligen!


Stämpel: PSX stämplad i tekniken falsk akvarell m Impressdynor.
Övrigt: Bokstäver i QK Khaki och Washington.

Kommentarer
Postat av: Lenalandis

Tack för de fina och kloka orden i min blogg!

Kram Lena

2008-06-22 @ 15:38:03
URL: http://lenalandis.blogg.se/
Postat av: sussilull

Oj va mycket fint du har gjort sen jag var här sist... :-)

Och nu längtar jag bara efter att få se alster från silverkursen. ;-)

2008-06-24 @ 23:06:15
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se
Postat av: Chruss

Oh, vad läckert kortet blev med Washington!

2008-06-26 @ 17:51:22
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0