CC på Scrappiz...

... har det varit hela påskhelgen. IDAG hade jag äntligen tid/möjlighet att vara med.
CC står för CyberCrop o är som en scrapträff på nätet. Man får en massa utmaningar som man ska skapa utefter. Jättekul!!
Idag flöt det på riktigt bra för min del. På sex timmar gjorde jag sex kort!!! Jag är jätteimpad över mig själv ;-)! Jag hinner ju i bästa fall med ett kort på den tiden ;-)
Detta kort gjorde jag i utmaningen där man skulle göra ett kort i gult. Gult skulle ta överhanden men lite av ngn/ngr andra färger fick förekomma.

image237
Stämpel: Hero Art, färglagt m distresser.
Övrigt: Torremobossat hörnet o färgat in med watermarkdyna.

Ett kort i utmaningen att skapa i svart-vitt. Motivet fick ha färg men det hoppade jag över. Tycker det blir så grymt snyggt med enbart svart-vita kort.
image238
Stämpel: Vet ej märket (har köpt på Tradera). Men det är en stämpel m två
motiv bredvid varandra. Här har jag använt det ena motivet i botten
o satt en del av det andra motivet m 3D-kuddar som "spotlight" ovanpå.
Papper:  K&Company
Övrigt: Brad

Kommentarer
Postat av: Mia_Malmö

Jag tror det är en stämpel från tyska Unicorn. Just den stämpeln stod på min önskelista :-)
Jättefint kort!

2008-04-02 @ 14:24:21
URL: http://ingerinspirerar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0