Jag vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

med det sista kortet jag gjorde. Det var Inspirationshuset som behövde kort av sina nya stämpelmotiv till kommande mässa. Vinsten var hela kollektionen av stämplar, 13 st, - kan ni tänka er att jag vann!! Det var SÅ många fina kort med som tävlade men JAG vann. Åh så glad jag blev!!!
Tyvärr är bilden dålig för jag var ju tvungen att fota sent i dåligt ljus men ni får väl åtminstonde ett hum om hur kortet ser ut ;-).
image215
Stämplar: Inspirationshuset samt snap-stamps bokstavsstämplar.
Papper: Maja Design.

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Grattis! Va kul med massa nya stämplar! Nu spara du ju ändå mer till den nya kameran ;)

2008-03-03 @ 17:32:34
Postat av: lenislenis

Tack! Javisst, visst är jag duktig på att spara till kameran ;-)

2008-03-03 @ 22:16:05
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Camilla

Var in och tjuvkikade lite i din blogg. Vad fina kort du gör. Förstår åxå nu hur du menar med att ha papper under motivet... Snyggt. Satt igår kväll och färglade lite figurer. Och klippte rent dom. Satte på en med gul "ram" men inte fyrkantig utan klippte helt bort det vita runt om... Pillrigt värre. Var lika snyggt att göra som du. Med fyrkantigt istället. Och mindre pillrigt.
Tack för alla tips. Dom uppskattas verkligen:). Tack för titten.

2008-03-05 @ 07:49:33
Postat av: Sara - SaGam

bakelserna är en stämpel som jag maskat. en clearstamp från hero arts.

2008-03-05 @ 22:31:00
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Benis

GRATTIS tjejen!!!! Du är helt klart värd dina nnya stämplar. Du rockar!!!!! Du kommer säkert att lära dig så mycket på kursen i Färgelanda av Muhren när det gäller Distress och jag med :-)(hoppas jag). Längtar!!!!

2008-03-07 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0