Nya ATC-er...

... har jag gjort till en swapp (byte... det är väldigt mkt svengelska i denna värld ;-)  ) med Holland på Stämpelsnack.
ATC (Artist Trading Card) är alltså kort som görs i en bestämd storlek. Man kan byta dem eller ge bort dem. De får inte säljas. Jag har gjort åtta ATC som ska skickas till Holland och jag kommer att få åtta olika i utbyte. Jag gjorde mina likadana förutom att den gröna botten blev i olika nyanser.
image230
Stämpel: Hero Arts, målat m distresser samt 3D-lack på andra blomman (syns dåligt)

Kommentarer
Postat av: Eva F

Oh vad snygga dom var, gillar verkligen den stämpeln med de fina tulpanerna.
Kram Eva

2008-03-20 @ 19:55:59
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Terry Alblas

Today I received this wonderfull nice atc! Thanks a lot Lena! You have a nice blogg, I like the stuff you make! Greetings from Terry, the Netherlands

2008-03-27 @ 13:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0