Ett beställningskort...

... gjorde jag i söndags. Jag passade på att göra det efter en skiss i Magdas Scrapfeber. Hade tänkt göra fler utmaningar där men tiden räckte inte till.... Hann iaf med ett bidrag :-) som blev så här:
image275
Stämplar: InkyWings stämplad på en bakgrund gjord med Alcoincs, Easer textstämpel.
Papper: Sharon Ann Timeless Collection.
Övrigt: Brads, vaxad lintråd o utsansade bokstäver i QK Olivia.

I övrigt blev söndagen en riktig "skit"-dag. Jag vaknade med världens huvudvärk. Sen blev jag inringd till jobbet precis när jag skulle gå ut o sätta mig med lite brunch och en bok i solen. Det var visserligen inte akut men jag kände att det kunde vara skönt att få det gjort så jag inte hade det hängande över mig. Det skulle bara bli ett ca 30-minuters arbete.... (hmm.... trodde jag ja...). Tog alltså bilen (kör ju aldrig till jobbet annars men jag ville få det avklarat som sagt var...).
Väl på jobbet visade det sig att det tog nästan två ggr så lång tid som skulle behövts...
När jag kommer ut till bilen har jag fått P-böter.... Grrr.....
Väl hemma igen gör jag klart min brunch-bricka, tar min bok och går ut i solen - som bestämmer sig för att gå i moln.... och helt plötsligt fanns det väääldigt mkt moln....
På kvällen lyckas jag sedan med konststycket (det är eg ingen konst för mig.... jag lyckas relativt lätt med det...) att bita ur en rejäl bit ur en tand... Så igår blev det tandläkarbesök och ännu fler 100-lappar flög enkelt o lätt iväg mot ingenstans i fjärran....

Jag hoppas att slutet av veckan blir bättre än början ;-)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilket härligt annorlunda kort!

2008-05-14 @ 06:43:38
Postat av: Chruss

Snyggt kort! Knyck på du f'resten ;-D

Vilken maximal otur du hade! På en enda dag?!
Stackarn'!

2008-05-14 @ 07:36:10
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Din stackare men nu kan det bara bli bättre! :)

Jättefint kort du gjort!

Kram

2008-05-14 @ 15:44:09
Postat av: Sara - SaGam

hoppas det vänder snart!!

2008-05-14 @ 21:26:22
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Lotta/ FruH

Tur att alla dagar inte är sådana ivarjefall....usch din stackare, allt på tok!
Men ditt kort är mycket vackert och stilrent, visst är alkoh.inks roliga!
HA EN BRA DAG!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-05-15 @ 09:53:55
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

skickar ett litet tack. har precis gjort en LO inspirerad av detta kort. inte fotad än...

2008-05-18 @ 21:04:16
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Lenalandis

Oj vilken dag hoppas det har lugnat sig nu! Snyggt kort förresten murrigt goa färger. Hur går det med Distress målandet efter kursen? Själv tränar jag och kommit fram att det är akvarellpapper som gäller för nu får jag inte till det alls på kartongpappret.

MVH
Lena

2008-05-19 @ 10:50:31
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0