Med detta kort...

... fick jag tredje pris i en av tävlingarna på Scrappening.
Utmaningen var att göra en LO eller ett kort i de färger man hade på sig, jättekul utmaning! Jag gjorde detta kort i olika blå nyanser vilket gjorde att jag inte behövde redovisa mina färgval genom att visa ngt som inte syntes så där direkt ;-). Juryn var nämligen hård, alla färger skulle kollas ;-)
Jag prövade på en ny vikning av kort vilket var riktigt kul och även om de måtten jag läst mig till på en beskrivning inte stämde ett skvatt så fick jag till det efter några försök ;-).

Stämplar: Hero Art embossad m Poly Sparkle (underbart embpulver!) och Inkido.

Jag blev riktigt, riktigt glad över denna vinsten. Att ett kort kunde vinna bland alla LO:s. Jag tror att jag var den enda som gjort ett kort i denna tävlingen... möjligtvis fanns det ngt mer... (kommer ej ihåg riktigt...)

Jag vann dessa fina papper:


Idag kan du hitta mkt bloggodis - var?
Inkido lottar ut stämplar och papper. De är ju sååå fina!!!
Motivet lottar ut stämplar enl nedan. Har du inte varit där - gå in och titta på alla stämplar som man kan hitta där!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad fina grejer du gör :)

2008-11-20 @ 09:34:09
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: MHL

Snyggt!!!



/ Mari

2008-11-20 @ 19:52:55
URL: http://www.mhlcards.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0