Idag har jag fotat...

... i studio - spännande...
Jag är med i ABF Fotoklubb här i sta'n och vi har en lokal med bl a studio. Det har aldrig blivit av att jag gått ngn studiofoto-kurs av ngn anledning så det lilla jag fotat i studio var på min fotokurs för en massa år sedan.... och av det kommer jag inte ihåg mkt....

Därför var det lite spännande när Rajka undrade om jag kunde fota henne och hennes stora gravida mage ;-).
Jag frågade Gunnar, studiofotografexperten om han hade möjlighet att visa mig och det gjorde han. Dessutom fick jag låna hans kamera då det inte funkade med min (utan dyr tillsats) :-(. Gunnar han är snäll han!!! :-)

Lite kul var det, nej inte lite, det var riktigt kul och resultatet blev ca 140 bilder. Nu ska jag gå igenom dem och kassera en del först sedan får Rajka titta vilka hon gillar bäst :-)

I lördags fyllde hon 30 år och vi var där och gratulerade henne. Hon hade ju 60-årsparty tillsammans med Marie-Louise i somras och då blev hon firad men hon fick iaf ett kort och en liten blomma nu ;-)


Stämplar: Forma Hantverk och Easer

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Härligt kort!



Är det ok att jag länkar till din blogg i min? Du får gärna länka till min.



Kram

2008-09-11 @ 15:38:12
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0