Jag har fått en Award!

Den har jag fått från duktiga Chruss! Supertack!!!


Den härör tydligen från Frankrike men om ni inte behärskar franskan kan ni ta det på engelska ;-).
Tur för mig som inte kommer ihåg annat än [Je ne parle pas Fransai] - observera att jag är medveten om att stavningen med absolut största sannolikhet är "grekiska" men stavningen kommer jag än mindre ihåg än snacket ;-)

Et voici les règles:
1. Le gagnant peut mettre le logo sur son blog. 2. Lien de la personne que vous avez reçu votre récompense. 3. Proposez la candidature d'au moins 5 autres blogs. 4. Avant la liste des candidats donner une brève raison pour laquelle vous les choisissez 5. Mettre des liens de ces blogs sur le votre. 6. Laissez un message sur les blogs que vous avez nommés.

JAVABLU AWARD RULES
1. The winner can put the logo on their blog. 2. Link the person you received your award from. 3. Nominate at least 5 other blogs. 4. Before listing the nominees give a reason why 5. Put links of those blogs on yours. 6. Leave a message on the blogs you have nominated.

Det är ju svårt det här att bara nominera fem stycken.... men jag nominerar: ... oj då... det bidde vist sex personer.. ;-)
Agneta - superduktig tjej som med jämna mellanrum överraskar med härliga kort i en ny spännande teknik
Catrin Lillstrumpa - som jag bara sett göra snygga LOs live (än så länge) men nu med nystartad blogg visar hon samma talang på kortsidan ;-)
Eva - hon gör underbara kort gärna i den sköna färgen lila ;-)
Gunvor - man vet aldrig vad som väntar när man tittar in hos henne ;-)
Ingrid - gör vackra kort och har en otrolig kunskap inom kortmakeriet - förmodligen inom andra områden oxå men dem känner inte jag till ;-)
Veronica P - duktig kortmakerska som gör snygga, stilrena kort

Ni måste kika på denna videon! (hittade den på Scrappiz) Både män o kvinnor har samma genuina intressen för diverse verktyg man "måste" ha - det är bara hobbyn som kan variera... eller inte.... ;-)


Forma Hantverk lottar ut dessa nya stämplar! Gör ett beök vet'ja!


Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Va roligt! Knappt har jag hunnit skaffa blogg innan jag blir nominerad, kul! Tack så jättemycket!



Ha en trevlig helg! Kramiz

2008-09-12 @ 20:33:34
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Agneta

Tack så jättemycket. Vad glad och stolt jag blir :)



Ska fixa till det i min blogg under veckan, ska bara....



Jag har så dålig koll på folk så jag missade nog många i Gbg...tyvärr. Men det blir fler gånger :)

2008-09-15 @ 22:00:27
URL: http://agge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0