Mässan i Göteborg!

Var ju på mässan i söndags tillsammans med Benita o Marie-Louise - som definitivt INTE skulle med eg pga svampplockning, simning i badhuset mm. Många ursäkter hade hon... ;-). Hur kom hon med i bilen ;-).
Vi hade iaf jättekul! Hade tagit med oss matsäck som vi "picknickade" på i halvtid. Hittade en liten undanskymd plätt på golvet ;-)


Detta är mina inköp:


Papper - jag brukar ju aldrig ha ro att köpa papper på mässa men nu kände jag för det. Det blev bl a julpapper samt lite andra mönsterpapper och dessutom hade jag dåligt med gröna-gröna cardstock hemma (jorå'... jag hade varit smart nog att kolla efter innan mässan - impade?) så det fick jag förse mig med.

Puchinella blev det några metrar. Har testat att använda lite o gillar det.
Du som inte vet vad punchinella är? Jo - det är världens smartaste affärsidé! Det är restprodukten från när man tillverkar paljetter som har givits ett läckert namn! Medge att affärsidén är bra ;-) !!!

Dessutom köpte jag några "måsteprodukter" - tejp, EZ-mount och x-tra B-plattor.
Fick oxå med mig några Promarkers, chalks, fern-stans, CB embossingfoldrar (jul) och några stämplar. Men det blev bara 13 stämplar! (Imponerad av mig själv....)

Som om det inte var nog med sex timmar på mässan så tog vi vägen om ett större varuhus på vägen hem (det var eg jag som behövde en grej och då visade det sig att både Benita o Marie-Louise behövde oxå ngn mindre grej - inget man kör x-tra för att köpa)


Har hittat TRE bloggar som har trevligt Blog-Candy att lotta ut! Kika in hos dem vet ja'!
Först ut är Scrap Bitz med bla söt stämpel, stickles och papper.
Men kika oxå in hos Bunny-Zoe som lottar ut en underbar High Hopes snögubbe!
Sist men inte minst så lottar Chrissy ut härliga stämplar!

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Även du hittade mycket fint på mässan! :) Fick du oxå köpt en cupcake-stämpel? Vilket märke? Snögubben var oxå söt, jag älskar snögubbar.

Själv fick jag faktiskt monterat alla mina nya stämplar samt några som blivit liggandes redan i lördags, samma dag som jag besökte mässan!!!

Kramizar

2008-09-11 @ 15:32:52
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: MonicaO

Men duuuuu vilken massa "godis" du handlat.

Ojojoj där skulle vilja vara och rota.



Tack för kommentar i min blogg.



Monica

2008-09-24 @ 10:51:44
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0