Juletiketter...

... inspirerade av Jorie. Hon ger mkt inspiration så kika in i hennes blogg där hon oxå har en semestertävling just nu.


Etiketterna är gjorda med distressdynor, vatten, svamp. Även sprayat glitter på några. Träden är embossade i koppar.


Stämplar: Stämpelboden, Magnolia


Var med i en julklappsswapp på Hobbyhuset och där fick jag denna hÄngelstämpel som funnits på önskelistan länge :-)


I övrigt är min dator fortfarande sjuk :-( men datordoktorn Per har hittat viruset som datorn blivit sjuk av :-). Nu håller jag tummarna medan jag väntar på om han kan hitta ngn medicin oxå, så att han kan bota den.
Kan inte använda datorn nu och det är lite besvärligt tycker jag.... Jag inser hur beroende jag är av den nu när jag inte har den, till allt!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

WOW, vilka tags du skapat, ursnygga.

Visst är det kul att "leka" med lite allt möjligt i ett fritt skapande. Ingen blir den andra lik.



Kram o tack för din omtanke

2009-01-11 @ 10:47:33
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Åhh så fina tags! Supersnygga!

2009-01-12 @ 21:52:00
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Ingrid - Inola

Vilka tjusiga tags du har gjort! Gillar speciellt det vänstra med träden. Jag har också testat tekniken efter inspiration hos Yoli och Mariante på Stämpelboden. Det är verkligen läckert med distresserna och spännande att se resultatet som blir så olika från gång till gång.

2009-01-12 @ 23:32:43
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0