På Orustscrap...

... gjorde jag bl a dessa två kort. Beställningskort båda två.

Det första gjorde jag till en skissutmaning som Pysselakuten sponsrade:
Stämplar: Penny Black färlagd m distresser, textstämpeln är jag osäker på märket...

Dagens sista utmaning var en materialutmaning med GlueDots.

Reglerna löd:
Du MÅSTE använda 3 mösntrade papper, spets och ngt handskrivet.
Du får INTE använda blommor av ngt slag.
Stämplar: Skogstokiga färglagd m distresser, även denna textstämpel är jag osäker på...
Papper: Inkido
Övrigt: Brads, spets

Har ni sett att Yoli skaffat ny blogg och fram tom sista juli kan du delta i en stoooor bloggcandy för att fira detta. Kolla in vad hon lottar ut!!!
DSC03793

Starvingartiststamps har gett ut nya härliga stämplar. De har en "BlogHop" med en candy ngnstans på vägen ;-).
Hitta candyn och bli inspirerad på vägen! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-14 @ 23:06:32
Postat av: Kikan

Vilka fina kort du gör!! Hittade din blogg genom Marra som tipsade :) Kram Kikan (Erika)

2009-07-14 @ 23:07:25
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0