Orustscrap igår!

Trevligt som vanligt. Jag o Sussie åkte dit och vid bordet hade vi bl a ett gäng härliga "Cuttlebug-kompisar" ;-) - de hade iaf "Cuttlebug-färgade-linnen". Många skratt under dagen blev det!
Tack Karin, Emelie, Sofia och Maria för trevlig och bra arrangemang!

Idag hade jag sovmorgon - var det tänkt..... Blev uppringd och fick frågan: "Kan du jobba idag" - Vet ju hur svårt det är att få tag i folk nu på sommaren och jag hade inget särskilt planerat (vad jag kunde komma på) så det var bara att hoppa upp ur sängen och ge sig iväg till jobbet.

Har inte hunnit fota det jag gjorde igår på träffen, istället får ni se ytterligare ett alster från Kortmakar-träffen.
Ett beställningskort - dopkort till lille Walentin.
Detta kortet gjorde jag i utmaningen:  Stämpla bokstäver - gör ett kort eller en LO där du använt alfabetsstämplar.
Stämplar: Magnolia färglagd m distresser, Inkido och magnetstämplar.
Papper: Inkido
Övrigt: CB emossingdie, band och brads.

Kan ni tänka er - jag VANN i denna utmaningen OXÅ!!!! På röstning!!! Yippie så glad jag blev!!! :-)  :-)
Jag vann dessa stämplar:



Detta var oxå grejjer jag fick som fanns i väskan på vägen hem :-)

Har ni sett här? Stämpelboden lottar ut stämplar!

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Vilket fint kort du gjort i min älsklingsfärg! ;) Mycket fint du vunnit/fått oxå, härligt! Ha det så gött i värmen!



Kramizar

2009-06-29 @ 16:26:43
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Vonna

Hej! (från en i det gröna gänget)

Stackars dig som fick sticka iväg och jobba. Jag var helt slut på söndagen.

Vilket gulligt kort och vilka fina bokstäver du vann.

Kram

2009-06-29 @ 16:48:43
URL: http://www.vonnasscrap.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

herrejisses vad du vinner!

Snart får du väl inte plats med alla grejer där hemma ;)

Så det där alfabetet får du nog ta å skicka till mej :P

hihi ;)

Blev riktigt kär i Walentin-kortet!! Sjukt sött! =)

Kramisar

2009-07-02 @ 12:24:45
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: michelle

this card is wonderful...the image adorable and the sketch fantastic! thanks for visting my blog..and for noting about the blog candy!



michelle

2009-07-19 @ 03:12:20
URL: http://mypaperbliss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0