En stjärna...

... är ett kort som jag gjorde till Stämpelstafetten i november. Det var en utmaning där jag skulle använda formen stjärna. Själva kortet fick vara kvadratiskt men i övrigt inga kvadrater. Rektanglar fick man använda men inte hjärtan, kvadrater, cirklar och trianglar vilket var de andra i lagets former.
Detta var en svååår utmaning. Har använt väldigt starka, vågade färger utefter det blommig papperet. Efter ett tag insåg jag att det var cirklar inne i blommorna.... shit oxå... fick dölja dem, tillika den orangea färgen.... hmmm... Jag körde iaf på och blev nöjd på slutet.

Tyvärr tog mailet med hela lagets bidrag en omväg i Cyberrymden på ett dygn ungefär så vi var aldrig med i denna utmaningen :-(

Stämplar: Doodle Factory färglagd m distresser, 3D-lack på ögonen och Stämpelboden.
Övrigt: Band, punchinella, chipboard m 3D-lack och brad.



Blev väldigt glad när Inkido visade upp mitt Scrappizbidrag i deras blogg! :-)
Det var det svart-vita kortet i tidigare inlägg :-)
Kolla in deras blogg - där finns mkt, mkt fint!

Sabina lottar ut väggord!



TITTA på de detta nya stämpelset från Starving Artistamps! Är de inte ljuvliga? Ta chansen att vinna dem!


Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Såg att du vunnit biljett till mässan! Grattis! Själv tänkte jag nog slå på stort och gå båda dagarna i år. Vi ses! Längtar... Ska bli så kul!

2009-03-05 @ 19:27:56
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0