Lovade Catrin...

... som var lite nyfiken ;) att visa mina inköp och det är väl lika bra att lägga korten på bordet direkt. En hel del inköp har det blivit denna månaden...

Jag åkte till Håverud för att fotografera vilket var jättemysigt. Många fina motiv! (Även om jag höll på att svimma när jag fotandes näckrosor med teleobjektiv helt plötsligt i sökaren ser en orm komma simmandes mot mig - HJÄLP!)
Det var inte världens soligast dag direkt så jag måste åka tillbaka en sådan dag, helt klart.
När jag ändå var där ;) besökte jag också en jättetrevlig butik, Scrapbruket, där man skulle kunna gå runt i eeevigheter. Jag harvade runt ett bra tag ;). Måste väl erkänna att kombinationen besök på Scrapbruket - fotografera var planerad ;)

Spellbinders hade jag på inköpslistan (har insett hur mkt jag saknat runda... men inte längre) samt en MS kant+hörnstans - gillar den jättemkt! TH embossingfoldrar - behöver jag säga mer? ;)


Detta är stämplarna som jag köpte (det blev inte så många):


Papper behöver jag inga så därför köpte jag dessa ;) :

Uuunderbara block med papper och de i blå-grå nyans är som gjorda för mig :)
Billiga cardstock med annan, matchande färg på kärnan - de kan man nog göra mkt kul med! :D

På Frändemaran fanns Pysselakuten och Scrapbruket på plats och därifrån fick jag hem följande:

Det blev oxå fler cardstock med annan färg på kärnan.

Dessutom var jag ju på en träff i Nol som anordnades av gulliga Lina. Där fanns Scrap o Hobby på plats och där köpte jag följande:

Ytterligare spellbinders (hur klarade man sig utan dem??) och ett alfabete.

Från Frändemaran hade jag ytterligare ett stort paket med mig hem... ;)


Det var 2a vinsten i ett av de två lotterierna och DET vann jag! :D
Detta hittade jag inne i paketet:


Catrin - du vet vad som gäller ang kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Jag känner mig utvald. :) Du hade ju inte handlat mycket alls. ;) Inte avundsjuk alls...



Jättemycket fint du shoppat och fått, din turgumma. Vill också ha fler spellbinders och embossingfolders.



Även jag har uppdaterat igen. Har jag fått liv i bloggen månntro?



Kramizar

2010-09-20 @ 18:25:15
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag har letat å letat men jag kan inte hitta det där snygga bokstavsstämplarna från Daisy and Dandelion på Scrapbrukets hemsida!



2010-09-22 @ 17:05:10
Postat av: lenislenis

Charlotte - maila henne, hon kanske inte har hunnit lägga in dem?

2010-09-27 @ 01:27:05
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: sussilull

hahaha....tur att du inte behövde några papper ;-)

Du har mycket kul att pyssla med nu :)

2010-10-06 @ 09:48:18
URL: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0