Usch så bra...

... jag INTE är på att uppdatera bloggen. Det känns som den fått ligga i stå ganska länge nu :(
Jag har dock jättemkt att blogga så det är väl bara att mana på mig själv och uppdatera istället, det är ju mkt roligare att besöka den då, eller hur ;). Ursäkta att jag varit så ouppdaterande :(

Nu har det varit mkt träffar på sistonde. Jag vill börja med att visa lite av vad jag gjorde på Uddevalla Scrapmaraton sista helgen i augusti. Vi startade redan på fredagen kl 17, var hemma o sov en stund på natten och fortsatte hela lördagen. På lördagen var det samtidigt en scrapmässa - allt anordnat av Creativica på Folkets hus. Jag hoppas det gick bra med mässan, det var iaf en hel del folk de gånger jag var där och "tittade" (ok då... liiite shoppade jag oxå ;)  ) även om det tunnade ut senare på eftermiddagen.

Detta kortet gjorde jag till Berit, tycker det passade henne :). Gjort utefter en skiss.

Stämplar: Prickiform färglagd m distresser och Inkido textstämpel.
Övrigt: Blommor, blad MS-punch, cirklar Spellbinders och glaskulor som badskum.

Och kan ni tänka er? Jag VANN med detta kortet! Yippie! Inte vilket pris som helst, en bunt m Maja Design sommarpapper :D


Sen gjorde jag detta kortet. Temat var "Höst" - papper o stämplar skulle "andas" höst. Dessutom var man tvungen att ha med spets och knapp/ar.


Stämplar: Maskat från InkyWings och Magnolia färglagd m distresser och Easer textstämpel.
Papper: Maja Design.
Övrigt: Spets, miniknappar m floss.

Kommentarer
Postat av: Snabbscrapparen

Jätte fina kort! Gillar höstkortets färger.

2010-09-11 @ 10:15:25
URL: http://www.snabbscrapparen.blogspot.com
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Jättefina kort! Förstår att du vann med kortet.

2010-09-11 @ 14:05:36
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0