För tre...

... veckor sedan var jag på mara hos Scrap&Hobby. Jättetrevlig mara o mysigt hade vi det.

Vi fick en fin goodie-bag när vi kom dit som bestod av allt detta:



De drog oxå ett närvarolotteri och där hade jag turen att vinna ett Reprintset med textstämplar men då jag redan hade setet fick Louise det :).

Jag hade turen att vinna på lottning med ett av mina kort :) och då vann jag detta:

Petra, min bordsgranne, fick en påse med blommor ur detta paket (som saknas på bilden) - det var inte riktigt "min stil" kan man lätt säga ;). Men hon gillade dem :)

Dessutom gjorde jag lite inköp. Tejppistolen har "legat o grott" i mina tankar i över ett år och jag hade bestämt att NU var det dags ;). Stains hade jag oxå bestämt jag skulle köpa "några" fler och sen blev det några stämplar förstås ;) och en TH-die som jag tror är användbar även när det ej är jul :). De nya distress vinterdynorna var ju bara ett måste :)


Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Mycket ljuvligt du både vann och köpte. Har du använt alla dina stains än? Nöjd med din tejp-pistol?

Kram

2011-12-16 @ 22:30:44
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0