Blomkrukekort...

... är ngt jag inte testat på tidigare men har fått måtten (jag fick faktiskt ett kort :)  ) av Maria och det tackar jag för.
Detta gjorde jag för Creativica, kul att göra och det gick relativt snabbt (men det fanns ju inget stämpelmotiv att färglägga förstås ;)  )




Stämplar: Tingturas swirl
Papper: Prickigt, orange o grönt CS och Maja Design till blommorna
Övrigt: Band o bast, bling fr Hamstead Collection, stansat ut blommorna m retropunchar
olika storlekar o kapat blombladen m en vågig sax, löven stansade o embossade i Nellie
Snellen stans samt Martha Stewart kantstans

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow vad fint det blev! Riktigt fint att blommorna sitter fast på kortet som är innuti.

2011-06-06 @ 10:13:41
URL: http://www.snabbscrapparen.blogspot.com
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Läckert blomkort!

2011-06-07 @ 18:32:47
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Anna

Så härligt kort och vad praktiskt att man inte behöver vattna.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0