Receptkort

Inför Orustscrappen fanns det möjlighet att anmäla sig till att deltaga på olika receptswappar om man ville. Jag deltog i swappen "Fika". Hade även anmältmig till "Fisk" men vi var så få anmälda att vi hoppade det denna gången.
Receptkort är himla kul att göra! Vi skulle göra åtta kort, åtta personer i gruppen :)
Man gör dem av 1/4-dels cardstock.

Så här blev mina kort:

Stämplar: Kommer ej ihåg var chilistämpeln är ifrån men min syster köpte den till mig på Nya Zeeland när hon var där, Bo Bunny hörnswirlstämpel. Stämplat chilin på röd CS och klippt ur.
Papper: Maja design förstås, vad annars till detta tema? :D
Övrigt: Glace

Här har ni hela högen färdiga :)


Vad fick jag då för receptkort tillbaka? Jo här kommer de:

Äppelvikens Paj av MariaK


Världens godaste chokladmuffins av Anne-Lie


Jordgubbsrabarberrutor av MariaK


Resterande receptkort får ni se imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0