Glad Påsk...

... på Er alla!
Jag har för avsikt att försöka få liv i den här bloggen igen... det har helt klart varit lite dött ett bra tag... De sista månaderna har det varit fullt upp, dygnet runt känns det som...
Tänkte börja med att visa mina inköp från mässor o träff....

Jag var med Karin och Creativica till Karlstad och mässan där första helgen i mars och detta är vad jag köpte där. Det blev några lite stämplar från ffa Magnolia och Vilda samt ytterligare några stämplar.


Dessutom papper från Magnolia, Landstoken och Reprint. Två Tim HOltz dies och ett par burkar med en sorts grövre embossingpulver, de ser ut som flagor.



En lördag i mars var jag på Scrap&Hobbys mara i Sävedalen och då de hade 50% rabatt blev det lite inköp även där :)
Det blev en del förbrukningsvaror EZ-mount, lite stämplar från Art Impression, Technique Tuesday, Crafty Secret och Vilda samt en ny dyna till min Stamp Scrubber.



En Martha Stewart around-the-page-stans, en EK Success stans, en Spellbinder-die, CutterBee sax samt tejp till mitt handtag.



Det blev två Tim Holtz-böcker - jättesöta, charms, gesso och vitt Utee. Dessutom fick vi pröva på, efter instruktion av duktiga Sari, att arbeta med metalltejp så jag köpte verktyg för detta samt två små kistor.



Förra helgen var detmässa i Göteborg och jag var med och jobbade i Creativicas monter, tillsammans med Karin, då också. Jättekul men man är helt klart lite mör efter helgen :)

Jag gjorde även här en del inköp och först ut är stämplarna som fick följa med mig hem. Bildmålarna, Vilda, Stämpelkällan, Technique Tuesday, Gummiapan, Kaisercraft samt Pink Paislee.



Jag köpte papper från Bildmålarna, Prima och Papirdesign samt ett 6x6-block från Pink Paislee. Akrylfärg och Inka Gold till mitt kommande metalltejpsprojekt, charms, stickles, bokstavsstickers, masker och Cherry Lynn-dies. 


Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Glad påsk på dig med!



Maaaaaassa läckerheter du fått med dig hem från olika ställen!

2012-04-07 @ 16:01:18
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Snabbscrapparen

säger bara Herrrrrrrrrre Guuuuuuud! Får jag flytta hem till dig?

2012-04-10 @ 08:28:58
URL: http://www.snabbscrapparen.blogspot.com
Postat av: Moj

Wow så mycket snyggt du fått shoppat på dej i vår!! Kul!!

Kram, Jenny (moj)

2012-04-12 @ 23:21:19
URL: http://mojj-mojj.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej, jag ser att vi verkar ha likadan smak. ......ledsnar du på stämplar får du gärna höra av dig om du vill sälja. Mvh J

2015-09-19 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0