När en av...

... våra favoritläkare på jobbet skulle sluta tidigare i höstas fick jag i uppdrag att göra ett kort till honom från oss. Jag använde mig av en av Michael Powell, DoCrafts, landskapsstämplar - visst är de underbara!
Tyckte jag var lite fyndig med texten ;)
 
Då vi var många som skulle skriva i kortet valde jag att göra insidan med mycket plats för alla namnen.
 
Stämpel: DoCraft Michael Powell
Färgläggning: Distressrefiller
Papper: Maja Design
Dekorationer: Blommor, bokstavstickers
Verktyg: Bigbräda, Martha Stewart kantstans, Cuttlebug, spellbinders

Kommentarer
Postat av: Iffa

Vilken fräck stämpel på framsidan! Ja det var en rolig text =)

2013-01-26 @ 11:47:07
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0