På Creativicas...

 ... julkortsträff i söndags fick vi tre utmaningar. En av utmaningarna bestod i att göra ett pastelligt julkort med matchande kuvert. Även insidorna skulle dekoreras. Tja, det var säkert fel uttryckt skulle jag gissa men förutom att dekorera insidan av kortet valde jag ändå att dekorera insidan av kuvertfliken med matchande mönstrat papper.
Detta var definitivt inte någon av de enklaste utmaningarna jag gjort... - pastelligt julkort -  den var snarare mycket svår och det muttrades en hel del av fler än mig när man skulle försöka få till det...
Så här blev iaf mitt kort-kuvert.
Stämplar: Reprint. Först embossade i Distress embossingpulver Antiqe Linen och sen har jag stämplat lite snett vid motivet med StazOn Timber Brown
Papper: Dovercraft
Dekorationer: Halvpärlor, snöre
Verktyg: Cuttlebug, QK die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0