Kavaj-skorta-väst-kort till far!

Har gjort ett kavaj-skjorta-väst-kort till far, de är så roliga att göra även om det tar en stund. I veckan hade jag också en kurs på Creativica där vi gjorde just detta kortet och jag tror det var uppskattat. Vi hade iaf mycket trevligt och mysigt tycker jag :).
Jag har skickat kortet till far så vi får väl se om han lyckats "ta sig in i det" ;)
Det sitter en magnet som håller ihop kavajen och sen sitter det magneter under skjortkragesnibbarna som man måste öppna för att kunna "fälla ner" skjortan och västen.
Självklart har jag använt mig av underbara Maja Design-papper, vad annars? :)
 
Papper: Maja Design
Övrigt: Magneter, knappar, nål, brett sidenband, klocka och kedja.
Verktyg: Martha Stewart bigbräda

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Wow! Det tog inte en kaffekvart att göra.
Kram

Svar: Hihihi... nej, liiite längre tid tog det, men det är värt varenda minut :)
lenislenis

2012-11-11 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0