Ett stjärnkort...

... har jag nu äntligen gett mig på. Det har länge stått på att-göra-listan. Inte så svårt som det ser ut och jag tycker det blir så effektfullt! Jag bloggade det i onsdags för Creativica.
Om en dryg vecka ska jag ha kurs i kortvikningar på Creativica och stjärnkortet blir ett av korten vi ska göra. Det ska bli riktigt kul, det blir premiärkursen i den nya lokalen Creativica flyttar till. Både måndag o tisdag har jag varit och hjälpt till att packa o flytta o idag blir det mer jobb. Nu börjar det hända grejjer och det börjar ta form :)

Stämpel: Reprint
Papper: Maja Design
Övrigt: Spets, rosor, halvpärlor
Verktyg: Martha Stewart bigbräda

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Vilket underbart kort! De Maja-pappren är helt ljuvliga!!! Spännande att se Creativicas nya lokal sen.
Kram

Svar: Tack!Ja visst ska det bli kul med den nya lokalen :) Du får ta med Viveca och så får ni titta hit en dag och komma på fika också!
lenislenis

2012-09-13 @ 19:17:44
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jätte härligt kort. Ska prova, vid tillfälle! Kram

2012-09-18 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0