Har gjort...

... en tavla! :)
Hittade en artikel i en gammal Inzpira om att smälta kritor och ville prova detta. Var till Göksäter, också kallat för "Orusts Ullared", där jag köpte en massa askar med kritor och sen kunde projektet börja.
Limmade fast kritor upptill på en canvasduk och sen gick loss med embossingfönen tills jag kände mig nöjd. Satte på några blommor som dekoration.
Jag bloggade denna för Creativica igår och vi jobbar med temana Afrika och sol denna månaden. Min inspiration till tavlan har jag fått av färgerna av det Zimbabwiska landskapet med bruna nyanser, lite grönska, den starka och varma solen och framför allt de underbart vackra och maffiga jacarandaträden som blommar så vackert.

Material: Canvasduk 30x30cm
Dekorationer: Blommor
Övrigt: Barnkritor
Verktyg: Embossingfön

Kommentarer
Postat av: sari hänninen

u go girl... d var vågat... o fräckt... berätta mer om orusts ullared :-)...

Svar: Tack!Du får komma till Uddevalla o scrappa en dag och så får vi ta en shoppingtur till Orusts Ullared oxå :)
lenislenis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0