Tre canvastavlor...

 ... gjorde jag till min kompis Marie-Louise som hon fick när hon fyllde år. Jag har fotograferat henne med sambo och son i en studio och använde mig av dessa bilder till tavlorna. De är 30x30cm. Det är ju inte var dag jag gör layouter direkt.... ;)
Den första gjorde jag på en Mixed Mediakurs med Sandy på Creativica - jättekul. De andra två ville jag göra lite "enklare" med inte så mycket grejjer på. (Jag har burrat bort ansiktena.)
 
 
 
 
 
 
Papper: Maja Design
Dekorationer: Knappar, blommor, spets, wellpapp, chipboard, washitejp
Övrigt: Masker, akrylfärg, gesso, modelling paste, inkagold, mist
Verktyg: Cuttlebug, CB die hjärtan och bokstäver (stansat i shipboard)
 

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Fina layouter du gjort! Mångsidig är du! :)
Kram

Svar: Tack snälla Catrin!
lenislenis

2013-06-16 @ 20:01:21
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0