Igår var det...

... måndag igen och min tur att blogga för Creativica. Denna gång har jag gjort kort med hjälp av overheadpapper, ambossingfoldrar och AlcoInks och frågar ni mig blev jag supernöjd - tycker det blev sååå läckert :-). Jag kan bara rekommendera er EN sak - testa genast!
 
De två första korten är 13x10cm, och jag har använt ett liggande och ett stående. Det första har jag monterat på vit cardstock och strött rosa blingstenar över.
 
Det andra kortet är kört i en trädstamsembossingfolder (som jag tycker det ser ut som) och jag har använt mig av två olika bruna nyanser av AlcoInks. Valde att montera detta på craft cardstock.
 
 
Det sista kortet är 10x7cm, lagom stort att sätta i en bukett med tulpaner.
 
 
Stämplar: Minelle, Reprint, Bokstavsstämplar (okänt märke)
Dekorationer: Bling och brads
Verktyg: Martha Stewart bigbräda, Cuttlebug, Cuttlebug embossingfolder, TH embossingfolder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0