Det är premiär...

...för mig att färglägga ett motiv med hjälp av distresspennorna! Jag brukar ju använda refillerna och har egentligen inte känt något större behov av pennorna men de är ju förstås lätta att ta med sig... Så det blev en liten invenstering för ett tag sedan och nu gick alltså premiären av stapeln. Vad jag tyckte? Jorå... mycket kul :) Men det tar nog ett tag innan jag kommer in i det då det ju blir en något annorlunda teknik. Dessutom är ju en del av pennorna annorlunda i nyansen i vissa färger jämfört med dynorna/refillerna. Visst är det konstigt? Men det gäller ju iofs bara att lära sig det.
Detta kortet gjorde jag i lördags, Creativica, på en mini-scrapträff strax utanför Brålanda. En jättemysig dag :)
 
 
Här ser ni den dolda tagen med Grattisbudskap.
 
 
Även insidan har jag dekorerat lite.
 

Stämplar: Bildmålarna Mimosa spelar och Reprint texter 
Papper: Akvarellpapper Montval 200 gr, Fancy Pants Daffodils och Sidewalk
Färgläggning: Distress Marker Set 
Dekorationer: YouDo runda brads porto, pärlband, blad, blomma Gardenia
Verktyg: Martha Stewart skärmaskin och bigbräda,Cuttlebug, Piercing tool, Die Whiff of Joy Sweet tags with hearts


Kommentarer
Postat av: Iffa

Det blev ju jättefint med färgläggningen!!!
Härligt vårkort du skapade på träffen....som förövrigt då låg typ där jag växt upp =)
Kram

2013-01-28 @ 19:31:18
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0