Vi är ett gäng...

 ... som brukar "hänga" på Creativica och i julas kom Katalin på den brillianta idén att vi skulle ha en liten julträff för att pyssla och umgås och att ha en liten julklappsutdelning. Allas namn skrevs ner på lappar och sen lottades det om till VEM man skulle göra sin julklapp. Jag fick Karin Tolwers på min lott och valde att göra denna canvastavla, i 30x30cm, som jag faktiskt blev mycket nöjd med. Det var första gången jag prövade på tekniken men har velat göra det länge.
 
Stämplar: Tim Holtz, Tingtura, Maja Design, Arkivet, Hampton Art
Dekorationer: Blommor
Övrigt: Distresser Fired Brick och Black Soot
Verktyg: Cuttlebug, Spellbinder
 

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Fin den blev!

Svar: Tusen tack!
lenislenis

2013-06-28 @ 22:46:01
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0