Världens mest spännande...

... kortvikning har jag gjort! Vi gjorde den på kortvikningskursen i maj på Creativica. Det kallas för Hidden Panel Card. Så här ser framsidan av kortet ut. Jag har dekorerat enkelt med några blommor och blad. Stängningen av kortet har jag gjort med en bit papper och på ena sidan sitter en magnet som håller ihop.
 
 
När man öppnar kortet kommer man till denna sidan. Här har jag hållt kortet ”rent”, inga dekorationer. I detta stadiet undrar nog mottagaren av kortet hur det står till egentligen…. varför får man ett kort utan en hälsning….? ;-) . Jag kan knappt bärga mig att få ge bort ett sånt här kort *he-he-he-he*.
 

För nu kommer vi till det roliga :-) . Det finns alltså dolda ”paneler” i kortet… Man tar tag mitt inne i kortet och öppnar det genom att ”vränga det”…. svårt att förklara i text, det måste nog ses men när man ”vrängt” kortet så kommer man i ”det allra heligaste” och det är där man skriver sin hälsning :-)

 
Baksidan av kortet ser ut så här.
 
Stämpel: Reprint
Papper: PapirDesign
Dekorationer: Blommor och blad
Verktyg: Martha Stewart bigbräda, punsch EK Success
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0