I september...

 ... var jag nere i Göteborg hos en kompis en helg och scrappade. Hon bor ett stenkast från Backaplan där den trevliga affären Cili In Paper ligger OCH just den lördagen hade de nyöppning efter flytt till nya lokaler så givetvis gick vi dit och köade. Nu var vi där relativt tidigt så vi behövde inte köa jäääättelänge faktiskt :-)
 
Jag slog inte på stort denna dagen vad gällde shopping. Det blev dessa tre stämplar.
 
Detta fick jag som gåva när jag handlade.
 
Var med Karin och Creativica till Karlstadmässan i oktober och detta shoppade jag där.
 
 

Kommentarer
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Massa läckerheter! Jag gilla Bo Bunnys stämplar!
Är det copics-pennor jag ser? :)

Svar: Det stämmer det.... ;) Håller på och övar med dem :-)
lenislenis

2014-01-14 @ 21:03:29
URL: http://tsambika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0