Ett runt...

...kort är det inte varje dag man gör, speciellt inte "på höjden" som detta kanske kan kallas ;). Dessutom brukar det inte bli så här stort heller, frågan är om man inte lika gärna kan kalla det album? Detta var oavsett benämning hur kul som helst att göra. Jag har satt in julrecept i mitt men man kan ju lika gärna göra ett minialbum till någon. Detta hade jag kurs på i december på Creativica.
 
Ihopfällt ser det så här obetydligt ut.
 
 
Här börjar jag veckla ut kortet....
 
 
Här ser ni en kvart/ett "uppslag" av kortet...
 
 
När man ser det uppifrån förstår man bättre helheten och hur det funkar.
 
 
Papper: Maja Design
Dekorationer: Spets
Verktyg: Cuttlebug, TH alfabete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0